.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند، می دانند که  گوگل ادوردز دارای مطالب گسترده و متنوعی در این زمینه بوده که باید اصول پایه تا پیشرفته، ابزارها، ویژگی ها و بهینه کردن کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز، را به خوبی یاد گیرند. افراد تازه کار به محض ساخت اکانت و وارد شدن به پنل تبلیغاتی ادز، دچار سردرگمی و ناامیدی می شوند؛ چرا که با اصطلاحات و واژه های گوناگون که حتی تعدادی از آن ها هم به صورت اختصار بیان شده است، مواجه می شوند. ما در این مطلب قصد داریم در حدود ۲۰۰ واژه و اصطلاح گوگل ادوردز را برای شما توضیح دهیم تا در صورت راه اندازی یک کمپین به راحتی بتوانید با پنل adwords ارتباط برقرار کنید،پس با ویکی دمی همراه باشید.

اصطلاحات گوگل ادز
 

آشنایی با اصطلاحات گوگل ادوردز

ما برای راحتی کار دیجیتال مارکترها و افرادی که تمایل دارند از تبلیغات adwords استفاده نمایند، یک مجموعه ای با بیش از ۲۰۰ واژه و تعاریف آماده کرده ایم که بتوانید به راحتی و در هر زمان از آن ها استفاده نمایید. همانطور که در جریان هستید، گوگل ادز، فقط از یک سری واژه تشکیل نشده و دارای تعداد زیادی کلمات اختصار (abbreviation) می باشد که در ادامه به تعریف تک تک آن ها می پردازیم.

A/B Testing

یک استراتژی بهینه سازی تبلیغات است که عملکردی از تغییرات مختلف در یک آگهی تبلیغاتی را تحت مقایسه قرار می دهد؛ از مهمترین ان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه فرود های متفاوت (different landing page)
  • تغییرات مشاهده شده در  تبلیغات متنی

Active View

این واژه، یکی از فناوری های به کار رفته در شبکه نمایش گوگل (display network) است که  ادوردز این اجازه را به شما می دهد تا تبلیغات نمایشی خود را برای کاربران بالقوه به نمایش در آورید. 

Ad Delivery

هدف از این واژه، چگونه نمایش دادن تبلیغات شما در سطح گوکل است؛ یعنی چه مقدار و با چه سرعتی، بودجه شما به صورت روزانه مصرف می گردد. Adwords از دو گزینه برای بودجه اختصاصی شما استفاده می کند: استاندارد، که به صورت پیش فرض کمپین های تبلیغاتی از آن استفاده می کنند و دارای شتاب (accelerated). هر کدام از این موارد به صورت جداگانه در ادامه توضیح داده شده است.

Ad Delivery (دارای شتاب)

یکی از انواع AD DELIVERY، نوع شتاب است که با سرعت، تمامی بودجه اختصاص داده شده روزانه شما را خرج می کند و بدون وقفه تمامی تبلیغات شما نمایش داده می شود، پس بهتر است در صورت لزوم از آن استفاده نکنید.

 ادامه مطاب را در سایت ویکی دمی در بخش دیجیتال مارکتینگ مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ویکی دمی
ت : چهار شنبه 21 اسفند 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی